12 november, 2009

Jag har blivit student!

Det har varit tomt här på bloggen ett bra tag nu. Mycket har hänt i mitt liv. Jag har flyttat till en ny stad och börjat läsa på universitetet - vilket jag ska göra de närmsta fyra åren! Det har varit en stor omställning, men jag ser det verkligen som en positiv utveckling i mitt liv!
Jag trivs med staden, utbildningen och med alla fantastiska männsikor jag lärt känna här. Bättre hade jag aldrig vågat hoppas på.

Jag ska försöka mig på att uppdatera så smått här igen. Inte lika ofta som tidigare. Och recepten kommer bli enklare, snabbare och med färre ingredienser. Som student har man ju inte lika mycket tid och pengar att fixa lika tjusiga middagar som tidigare. Men jag ska göra mitt bästa och jag hoppas nya läsare stannar kvar och att några nya hittar hit!

1 kommentar:

mika sa...

åhh vadspännande :D var läser du?